RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

lørdag 1. mars 2014

En (video)smakebit på søndag - Jeg blir heldigvis ikke lagt merke til


Den utrolig morsomme, på en tragikomisk måte, ungdomsboka "Jeg blir heldigvis ikke lagt merke til" av debutant Liv Marit Weberg får meg til å blåse i dårlig lys og problemhud for her var det mange godbiter som kan deles med dere. Videosmakebiter it is!




Ok, vi tar èn til da, siden jeg er on a roll liksom:


Sjekk gjerne også smakebiten jeg har lagt ut på Instagram! Ha en fin, fin søndag flotte gode bloggvenner.





Hvorfor delta i "En smakebit på søndag"?
Gi flere muligheten til å oppdage din blogg. Du får en anledning til å oppdage nye bøker og bli kjent med spennende bokblogger/bokbloggere.


Hvordan delta på en "En smakebit på søndag"?
1.Delta når du selv føler for det, det viktigste er at dette skal være gøy og hyggelig.

2.Her gjelder kun èn regel: No spoilers.

3.Viktig: Legg inn linken til ditt blogginnlegg her. Glemmer du det finner ikke leserne bloggen din. Bruker du Twitter/Instagram for å promotere bloggen din? Hastag med #smakebit da vel.

Denne utfordringen er inspirert av den engelske bloggen Should Be Readings faste utfordring Teaser Tuesday.











Om bloggeren
Mari elsker bøker(selvsagt!) og startet denne bloggen sommeren 2008. Gode bøker og leseglede er til for å deles! Mari jobber til daglig på kontor og jobber som ekstern forlagskonsulent på si. Sommeren 2012 startet hun opp bokbloggportalen Bokblogger.no, der finner du en oversikt over de fleste norske bokblogger

Barns sikkerhet i bil er et tema som ligger Maris hennes hjerte nært og hun står bak den prisbelønnende bloggen Sikring av barn i bil.

9 kommentarer:

  1. Stilig med videosmakebit! Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Kul med en video :) Ha en trevlig söndag!

    SvarSlett
  3. Video är inte min grej så här dags på en söndag :).

    SvarSlett
  4. Härligt med videosmakbitar :-) Tack för dem.

    SvarSlett
  5. Stilig med video-smakebiten :-) Boken har jeg liggende og den skal leses om ikke så lenge. Ha en fin søndag :-)

    SvarSlett
  6. Du forteller veldig bra, du "er" jo jenta:) Stå på!

    SvarSlett
  7. Tack för smakebiten! Snygg omslag hade den också. :)

    SvarSlett
  8. Så bra med hele to videosmakebiter :-) du er tøff som drar frem kameraet, synes jeg :-) Ha en riktig så fin dag!

    SvarSlett
  9. Trevliga smakbitar! Ha en fortsatt trevlig söndag.

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.