RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

lørdag 14. november 2015

Vlog - anbefaling av barnebøker - En smakebit på søndag

Vaffelmøkk av Tore Renberg, illustrasjoner Øyvind Torseter.

Dagens smakebit er rett og slett at jeg byr på meg selv. Jeg tester bokformidling i ulike formater, her har jeg forsøkt meg på YouTube.




Det kan jo bare bli bedre, men øvelse gjør mester, har jeg hørt.

Jeg ønsker alle en riktig god søndag, ta vare på hverandre og gjør gode handlinger. Det er sikkert mange der ute som er rystet etter terroren i Frankrike, jeg vet at jeg er det. Jeg tenker på alle som er direkte berørt, hele Frankrike og oss alle som mennesker under samme himmel.

Hvorfor delta i "En smakebit på søndag"?
Gi flere muligheten til å oppdage din blogg. Du får en anledning til å oppdage nye bøker og bli kjent med spennende bokblogger/bokbloggere.


Hvordan delta på en "En smakebit på søndag"?

1.Her gjelder kun èn regel: No spoilers.

2.Viktig: Legg inn linken til ditt blogginnlegg i linkefunksjonen. Link tilbake til dette blogginnlegget i ditt eget. Glemmer du det finner leserne verken din eller andres smakebiter. Bruker du Twitter/Instagram for å promotere bloggen din? Hastag #smakebit.

Denne utfordringen er inspirert av den engelske bloggen Should Be Readings faste utfordring Teaser Tuesday.
















Om bloggeren
Mari jobber til daglig på kontor i et elektrikerfirma, i tillegg er hun redaktør/prosjektleder for NUBB.nu - nettsted som arbeider med formidling av nordisk ungdomslitteratur. Hun driver Bokblogger.no, der finner du en oversikt over de fleste norske bokblogger

og hun står bak den prisbelønnende nettsiden Sikring av barn i bil.

9 kommentarer:

  1. Kult med vlog :-) Du gjør det bra!
    Jeg leser en blanding av bøker og billedbøker til barnebarnet mitt så fint med ideer. Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Heisann, så hyggeleg å treffa deg på denne måten!

    SvarSlett
  3. Boka skulle ha hett Gi gass, Ina, istedet:)

    Har hatt litt lyst til å lage video selv, men det er jeg for beskjeden til. Trives best bak kamera enn foran så overlater andre til å anmelde bøker på video istedet. Jeg foretrekker skriftlig:)

    Godt jobbet:)

    SvarSlett
  4. Oj jag skulle nog aldrig våga filma mig själv, starkt gjort.

    SvarSlett
  5. Kul med en bokvlogg. Jag följer några, faktiskt, och där får man lite bra boktips ibland. Prenumererar så klar nu även på din kanal! :) Lycka till!

    SvarSlett
  6. Vad trevligt med en vlog, väldigt bra gjort! :) Tack för smakbiten!

    SvarSlett
  7. Flink du, Mari, som tør å prøve ut nye ting! Bra jobbet!

    SvarSlett
  8. Modigt! Jag skulle aldrig våga mig på vlog :-)

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.