RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

søndag 8. mai 2016

Gratulerer med dagen - En smakebit fra München

Gratulerer med dagen alle sammen! Frigjøringsdagen er viktig å markere, så jeg vil oppfordre alle som kan om å heise flagget sitt.




Selv er vi på reise, vi er faktisk i Tyskland. Det er nesten litt merkelig på en slik dag, heldigvis for oss alle så er det helt andre tider nå.

Det blir litt lesing på meg i dag, men jeg har ingen smakebit å by på. På turen hjem skal jeg og min kjære samboer høre på litt krim(deckare). Det er i hvert fall jeg planlagt, han vet bare ikke om det enda. Det er kjekt med hodetelefoner som kan kobles sammen, slik at en kan høre på det samme, hvis man vil det.

Selv om jeg ikke har noen smakebit å dele fra litteraturens verden akkurat nå, så kan jeg jo dele litt fra vår tur. Selv om det ikke er litteratur, så er det definitivt kultur:



Nyt søndagen og bøkene!







Hvordan delta på en "En smakebit på søndag"?

1.Her gjelder kun èn regel: No spoilers.

2.Viktig: Legg inn linken til ditt blogginnlegg i linkefunksjonen. Link tilbake til dette blogginnlegget i ditt eget. Glemmer du det finner leserne verken din eller andres smakebiter. Bruker du Twitter/Instagram for å promotere bloggen din? Hastag #smakebit.

Denne utfordringen er inspirert av den engelske bloggen Should Be Readings faste utfordring Teaser Tuesday.










Om bloggeren
Mari jobber til daglig på kontor i et elektrikerfirma, i tillegg er hun redaktør/prosjektleder for NUBB.nu - nettsted som arbeider med formidling av nordisk ungdomslitteratur. Hun driver Bokblogger.no, der finner du en oversikt over de fleste norske bokblogger.

6 kommentarer:

  1. Låter härligt med resa :-) Hoppas du får en fin söndag!

    SvarSlett
  2. Det ser trevligt ut, fortsatt trevlig resa ♥

    SvarSlett
  3. Det ene tantebarnet mitt har bursdag 8. mai så han er frigjøringsprins;) Kos deg i Tyskland og ha en fin søndag:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen og ha en fantastisk tur! :-)
    Vi (mannen min og meg) har hørt mye lydbok på veien mellom der vi bor og der foreldrene hans bor. Det er en akkurat passe lang tur, slik at en lydbok varer frem og tilbake. Det var egentlig slik vi begynte med å lese de samme bøkene. Så nå leser jeg krimromanene vi har først og så leser ham dem hvis jeg synes de er bra :-) En fin ordning. Det fineste er at vi kan snakke om boken etterpå.
    Ha en fin søndag, Mari!

    SvarSlett
  5. Det låter som ni har det verkligt bra :) Det är skönt - smakbitar måste ibland lämna plats för livet :)

    SvarSlett
  6. Härligt med resor. Jag glömde visst lägga in min länk.

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.