RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

søndag 6. november 2016

Søndag, snø og november - En smakebit på søndag

Nå er den kalde fine tida her, i hvert fall for øyeblikket, 15 cm med snø kom i går. Den perfekte årstid for varme i ovnen og ei god bok i hånda.


Likevel har det blitt lite lesetid for meg i det siste. Oppgaveinnlevering fredag, og starten på hjemmeeksamen nå i helga. Forkjølelse og midlertidig flytting grunnet uforutsette problemer med huset. Så nå om dagen leses og skrives det fra mitt gamle pikerom. Heldigvis har foreldrene mine plass til hele gjengen min, så nå er vi seks stykker under et tak. Det er med andre ord mye som skjer, og akkurat nå føles det ut som om det er litt for mye. Sånn er det jo gjerne i perioder for oss alle :) That's life, men jeg håper det er mange andre som har tid til å lese og kose seg med gode bøker.

Hvilken bok leser du akkurat nå?


Hvordan delta med en smakebit?

1.Her gjelder kun èn regel: No spoilers.

2.Viktig: Legg inn linken til ditt blogginnlegg i linkefunksjonen. Link tilbake til dette blogginnlegget i ditt eget. Glemmer du det finner leserne verken din eller andres smakebiter. Bruker du Twitter/Instagram for å promotere bloggen din? Hastag #smakebit.


Denne utfordringen er inspirert av den engelske bloggen Should Be Readings faste utfordring Teaser Tuesday.




5 kommentarer:

  1. Här har det också kommit en del snö och det är rätt kallt ute också, hade -16 imorse. Ha en fin söndag!

    SvarSlett
  2. Hoppas boendet löser sig snart och att du hittar lite lästid trotts hemtenta :) och lycka till med den - det fixar du!

    SvarSlett
  3. Det hørtes ut som du hadde mye på tapetet akkurat nå. Håper det løser seg fort og raskt med huset. Jeg driver også med oppgaveinnlevering og måtte "bare" få publisert en smakebit før jeg setter i gang med litteraturhistorie. Vi slapp unna snøen i går, men har til gjengjeld noen vindrosser opp i storm. Det var verre i går enn det er i dag. Men det er fremdeles slik at du helst vil krølle deg opp i stolen med en god bok :-) Jeg få gjøre det i kveld. Ha en fin søndag, Mari!

    SvarSlett
  4. Hoppas det löser sig med huset!
    Vi har ett problem med elen här hemma och det kommer att kräva en rejäl reparation. Får se om vi måste flytta ut under tiden...
    Hoppas du får tid att läsa också.

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.